Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Pizza Eethuis Familia. Meer weten? Ontdek meer
Peggy
26 jun 2026 om 21:33
Alles dik in orde
Brenda
26 jun 2026 om 19:06
lekker eten, goed verpakt en vriendelijke mensen. dikke pluim
Cindy
24 jun 2026 om 8:55
super
Lotte
20 jun 2026 om 20:07
Om 17u besteld, om 18u30 gebeld, het klonk alsof men ons vergeten was. Om 18u44 eindelijk geleverd... jammer dat het zo lang duurde want de pizzas zijn wel lekker.
Jolien
6 jun 2026 om 20:38
Lekker! krokant pitabroodje, véél vlees.
Sandra
31 mei 2026 om 19:44
ze waren heel laat heb om 17u besteld en ze waren hier pas rond 19u
Ivan
30 mei 2026 om 0:09
spijtig dat het zo weinig pasta was , zijn we niet van hen gewoon .